Lies Dezeure

Fractieleider Gemeenteraad, Kandidaat provincieraadsverkiezingen, Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Afdelingsvoorzitter, Gemeenteraadslid, Lid dagelijks bestuur, Bestuurslid

Ik ben gehuwd met Peter Dequeecker en ben een ondernemende, ge├źngageerde mama van vier kindjes (Stien 10j, Jane 8j, Flor 6j en Lene 2,5j).

Ik geloof heel erg in de positieve kracht van mensen! We hebben onze toekomst zelf in handen. Ik geloof er rotsvast is dat jij en dus ook WIJ het verschil kunnen maken. Door open te staan voor de mening van een ander, door nieuwe inzichten te krijgen, door van kritiek kansen te maken, door idee├źn van onderuit te laten opborrelen, door zoveel mogelijk mensen te betrekken en er dan samen het beste van te maken. Als ploeg overtuigd zijn van DE WEG VOORUIT. Dat is mijn opzet als voorzitter.

Mijn slogan: Engagement met visie!

De Weg Vooruit betekent voor mij:

... samen met jou en je buurt het engagement opnemen om van Veurne een veilige en leefbare stad te maken die ruimte biedt voor werk én ontspanning met de dorpen en wijken als warme thuis waar je jezelf kan zijn.

Ik wil me de komende 6 jaar graag inzetten voor:

Levendige buurten die aangenaam, veilig en proper zijn met ruimte voor ontmoeting, sport en spel of een toevallige babbel met je buur, kortom een thuis.

Een Ondernemende stad die ruimte en ondersteuning beidt aan wie wil werken en ondernemen maar ook aan het rijke verenigingsleven. Samen maken ze Veurne tot een welvarende en bruisende stad waar het goed wonen is.

Een Bloeiend platteland waar het Veurnse boerenlandschap verder ruimte biedt om te boeren en een trekpleister blijft voor recreatie met goed onderhouden plattelandswegen met voldoende uitwijkstroken.